یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

بیانیه دفتر حج وزیارت استان یزد بمناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

  • 22 بهمن 1392
  • 11:07
  • 0 دیدگاه
  • 522 بازدید
  • Article Rating
بیانیه دفتر حج وزیارت استان یزد بمناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

                                                                                              بسمه تعالي                                                                                                                                                                  والفجر و ليال عشر

                                                                          جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

 پيروزي انقلاب اسلامي در ايران به رهبري مرجع عاليقدر حضرت امام خميني قدس ا000 نفسه الزکيه با اين باور و مصداق آيه قرآن که   ( ان الله لايغير ما بقوم حتي يغيروا ما با انفسهم ) ازحوادث مهم و حيرت انگيز تاريخي بود که در تمام جهان طنين انداز و براي جهانيان اين موج جديد غير قابل باور بود.

حادثه انقلاب اسلامي ايران حادثه بزرگ قرن نام گرفت بطوري که از يک سو ء معادلات سياسي دنياي استکبار را به هم ريخت و از سوي ديگر يکي از رژيم هاي کاملا وابسته که از حمايت قدرتهاي بزرگ و در راس آنها آمريکاي جهان خوار برخودار بود ريشه کن و از ميان برداشت.

انقلاب اسلامي چنان تاثير گذار بود که به ملت هاي آزاده جهان آگاهي ، بصيرت و اميد داد تا آنها هم با همين الگو بتوانند با حاکمان ستمگر و دست نشانده مقابله کرده و از قيد و بند اسارت بيگانگان آزاد و رها گردند و کشورهاي اسلامي همچون مصر ، تونس ، ليبي ، بحرين و يمن توانستند بر ظالمين در قدرت پيروز گردند.

راهبرد سياست خارجي جمهوري اسلامي ، سياست نه شرقي نه غربي و بر اساس نفي هرگونه سلطه جوئي و سلطه پذيري با حفظ استقلال همه جانبه و تماميت ارضي کشور ، دفاع از حقوق همه مسلمان در جهان ، عدم تعهد در برابر قدرتهاي سلطه گر و رابطه صلح آميز متقابل با دولتهاي غير محارب جهان استوار گرديد.

تثبيت و تداوم انقلاب اسلامي ايران که با جانفشاني هزاران شهيد ، جانباز و ايثار گر بدست ما رسيده است ، براي حفظ ارزش هاي والاي آن بايستي با پيروي از منويات مقام عظماي ولايت حضرت آیت ا000العظمی خامنه ای دامت برکاته نسبت به حراست و نگهباني آن همت نموده تا اين کشور دوباره بدست اجانب و نااهلان نيفتد.

در راستاي تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کارکنان حج وزیارت استان ، نمایندگی دفتر بعثه مقام معظم رهبری و کارگزاران حج و زيارت استان نيز ضمن دعوت از همگان ، همگام با امت بصير و هميشه در صحنه در راهپيمائي با شکوه يوم الله 22 بهمن شرکت خواهيم نمود.

                   دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان                                       مديريت حج و زيارت استان يزد

 

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست