شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

ودیعه گذاران دارای اولویت یک تا 150 از فردا به سامانه omreh.haj.ir مراجعه نمایند

ودیعه گذاران دارای اولویت یک تا 150 از فردا به سامانه omreh.haj.ir مراجعه نمایند

علی اشرف با اشاره به اینکه از 28 آذرماه اعزام‌ زائران عمره آغاز می‌شود افزود:  از فردا چهارشنبه 22 آذرماه، متقاضیانی که سال 1387 نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند و اولویت تشرف‌شان از یک تا 150 است، می‌توانند به سامانه عمره Omreh.haj.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.

 وی گفت : ثبت نام از  ساعت 11 صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.  و متقاضیان می توانند پنجشنبه (23 آذرماه)  ساعت 9 صبح نیز ثبت‌نام را قطعی کنند تا گروه قیمتی و تاریخ اعزام را انتخاب نمایند.

مدید دفتر حج و زیارت یزد افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته  اولین پرواز از ایستگاه تهران، 28 آذر آغاز می‌شود و اعزام‌ها تا دهم اسفندماه و قبل از ماه رمضان ادامه دارد، که در این مدت 70 هزار نفر در قالب 570 کاروان اعزام می‌شوند. ظرفیت کاروان‌ها از 90 تا 160 نفر متفاوت است.

به گفته  وی ، مدت زمان سفر عمره  10 روز است؛ 5 روز در مدینه و 5 روز در مکه.

او افزود: در این مرحله با توجه به ظرفیت پروازی، اعزام زائران از 10 ایستگاه پروازی عملیاتی می‌شود که شامل مشهد، اصفهان، تبریز، ساری، شیراز، یزد، اهواز، کرمان و زاهدان خواهد بود. باقی متقاضیان از ایستگاه‌های همجوار مشرف می‌شوند.

مدیر  دفتر حج و زیارت یزد به زائرانی که اولویت آن‌ها برای عمره اعلام شده است، توصیه کرد اگر گذرنامه معتبر دارند، ثبت‌نام کنند.

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست