جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

بازدید از دومین آشپزخانه طرح مواسات و کمک های مومنانه کارگزاران حج و زیارت استان یزد

بازدید از دومین آشپزخانه طرح مواسات و کمک های مومنانه کارگزاران حج و زیارت استان یزد

به گز‌ارش روابط عمومی حج و زیارت استان یزد، شریفی مدیر حج و زیارت استان با همراهی حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان رئیس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان از آشپزخانه ای که به همت تعدادی از کارگزاران فعال در این طرح از قبل بهره‌برداری گردیده بود بازدید به عمل آمد.

در این بازدید داود منتظری، سرپرست آشپزخانه و خیریه حیدر کرار گفت: جمعی از کارگزاران حج و زیارت استان با همراهی خیرین بزرگوار و خادمياران آستان قدس رضوی، بر آن شدیم تا قدمی هرچند کوچک در جهت محرومیت زدایی اقشار آسیب پذیر برداریم.

در راستای این هدف، شروع فعالیت با تولید ماسک آغاز گردید و در ادامه آشپزخانه و خیریه حیدر کرار، با پخت غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان، با همکاری کارگزاران زیارتی استان و خادمياران رضوی، از خردادماه ٩٩ تاکنون درحال فعالیت می باشیم و در مدت شش ماه گذشته و در مناسبت‌های مختلف، حدود ١۵٠٠٠ پرس غذا طبخ و توزیع شده که از این بابت خداوند سبحان را شاکریم که توفیق عنایت فرمود. جا دارد از خیرین گشاده دست که از اقصی نقاط کشور و حتی دوستانمان در خارج از کشور (بحرین) و به ویژه خیرین استان که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راه خدا انفاق می کنند، تشکر نماییم. همچنین از مساعدت آقایان حاج سیداحمد شمس الدینی، حاج سیدحسن میرفخرالدین، حاج علیرضا گهرفر، محمدصادق دهقانی، ابوالفضل یاوری و محمدحسین نعیم آبادی و سیدامین حسینی زاده در آشپزخانه و خیریه حیدر کرار تشکر می کنیم.

مدیرحج و زیارت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان از اقدامات انجام شده جهت رفع نیازهای معیشتی محرومین و نیازمندان توسط عوامل آشپزخانه حیدر کرار که از کارگزاران حج و زیارت استان هستند تشکر نموده و برای ایشان طلب توفیق روز افزون و سعادت دنیوی و اخروی نمودند.

ضمناً یادآور می شوند توسط دو آشپزخانه تحت سرپرستی کارگزاران حج و زیارت استان یزد تاکنون بیش از ٣٠٠٠٠ پرس غذای گرم بین محرومین و نیازمندان استان توزیع گردیده است.

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست