جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

بیش از ۳۰۰۰ یزدی به حج تمتع اعزام می‌شوند

  • 14 اسفند 1398
  • 10:42
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 494 بازدید
  • Article Rating
بیش از ۳۰۰۰ یزدی به حج تمتع اعزام می‌شوند
مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: سه هزار و ۵۹۰ نفر از این استان در قالب ۲۴ کاروان برای برگزاری مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

علی‌اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد ، با اشاره به جزئیات حج تمتع ۹۹ اظهار کرد: در مجموع سه هزار و ۵۹۰ نفر برای برگزاری مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اختصاص ۲۴ کاروان به این استان گفت: از این تعداد ۱۲ کاروان شامل چهار کاروان ۱۳۵ نفره، هفت کاروان ۱۶۰ نفره، یک کاروان ۱۸۰ نفره به شهرستان یزد، یک کاروان ۱۱۵ نفره به بهاباد، یک کاروان ۱۶۰ نفره به ابرکوه، تفت و مهریز هر کدام یک کاروان ۱۳۵ نفره، بافق دو کاروان ۱۳۵ و ۱۶۰ نفره، میبد سه کاروان ۱۶۰ نفره، اردکان سه کاروان شامل دو کاروان ۱۳۵ و یک کاروان ۱۶۰ نفره اختصاص دارد.

شریفی با اشاره به ثبت‌نام زائران بیان کرد: ثبت‌نام به صورت اینترنتی در کاروان‌های حج از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اسفندماه در سامانه reserve.haj.ir آغاز شده و ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان فروردین ماه ۱۳۸۶ با مراجعه به سامانه نسبت به انتخاب و نام نویسی در کاروان‌های حج ۹۹ اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد افزود: در صورت وجود ظرفیت خالی دارندگان قبض ودیعه‌گذاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ که قبلاً در سامانه با تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ۲۱ اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست