یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

برگزاری همایش ادارات همکار در امر اعزام زائرین حج تمتع 92

  • 20 شهریور 1392
  • 07:49
  • 0 دیدگاه
  • 553 بازدید
  • Article Rating
برگزاری همایش ادارات همکار در امر اعزام زائرین حج تمتع 92
روابط عمومي دفتر حج و زيارت استان يزد اعلام کرد گردهمائي آموزشي و توجيهي ادارات همکار، مديران ، روحانيون ، عوامل کاروانهاي حج 92 و مديران دفاتر خدمات زيارتي با حضور استاندار ، معاون سياسي امنيتي ، مديران ادارات همکار دوشنبه شب مورخ 18/6/92 در حسينيه پيربرج برگزار گرديد.
بعد از تلاوت آياتي از کلام الله مجيد و نواختن سرود جمهوري اسلامي مدير حج و زيارت ضمن خير مقدم ، فرارسيدن هفته حج را به حاضرين تبريک گفت وگزارشي از برنامه هاي هفته حج وآمادگي جهت اعزام زائرين به سرزمين وحي مطالبي را بيان و از کليه مسئولين ادارات و ارگانهائي که در امر اعزام زائرين همکاري مي نمايند تشکر و قدرداني نمود و خواستار برنامه ريزي و همکار مناسب جهت ارائه خدمات بيشتر براي زائرين گرديد.
سپس حجه الاسلام والمسلمين ميررحيمي مسئول دفتر بعثه در استان از برنامه هاي آموزشي کاروانها و همچنين مسائل منطقه وحساسيت حج امسال نسبت به سالهاي قبل با توجه به حمله احتمالي آمريکا به سوريه نکاتي را بيان و از مديران و روحانيون کاروانها درخواست نمود تا درحج امسال زائرين را کاملاً توجيه و مراقب باشند تا براي زائرين هيچگونه مشکلي بوجود نيايد.
درادامه وطنخواه مدير کل فرودگاههاي استان از آمادگي کامل فرودگاه شهيد صدوقي جهت اعزام زائرين خبر داد و از مديران کاروانها درخواست کرد به زائرين خود يادآوري نمايند باتوجه به اينکه فضاي سالن فرودگاه محدود مي باشد بدون همراه وارد سالن فرودگاه شوند تا به سرعت امورات اعزام آنها انجام گردد.
همچنين سرهنگ رادان فرماندهي پليس فرودگاه از مديران کاروانها درخواست کرد 72 ساعت قبل از اعزام ساک زائرين را جهت تفتيش تحويل يگان نمايند ايشان درخصوص همراه داشتن مواد مخدر توسط زائرين هشدار و تقاضا کرد تا از همراه بردن هر نوع مواد مخدر حتي قرص متادون ، داروهاي گياهي و غيره خوداري نمايند زيرا درصورت کشف هرنوع مواد مخدر از اعزام آنها جلوگيري و ممنوع الخروج خواهند شد.
استاندار يزد نيز در جمع مسئولين ادارات همکار و دست اندرکاران اعزام زائرين به ذکرخاطرات سفر خود در حج پرداخت و از کليه مديران و روحانيون کاروانها درخواست کرد با توجه به امکانات فراهم شده هرچه مي توانند به زائرين خانه خدا خدمت نمايند زيرا وظيفه مديران فقط و فقط خدمت بي منت به زائرين گرامي و انجام صحيح اعمال آنان مي باشد.
مهندس فلاح زاده بيان داشت اين يک توفيق الهي است که نصيب شما گرديده لذا قدرآن را بدانيد ايشان با اشاره به جمله تاريخي امام (ره) که حج بي برائت حج نيست به همه مديران و روحانيون اعزامي توصيه کرد حتماً اين مسئله مهم سياسي را با توجه به مسائل خاص منطقه و جهان اسلام براي زائرين تبيين و درمراسم برائت از مشرکين امسال حضور فعال داشته باشند.
در پايان با اهداء لوح تقدير وهديه توسط دشتي معاون سياسي وامنيتي و ميررحيمي مسئول دفتر بعثه استان از خدمات مسئولين ادارات همکار قدرداني بعمل آمد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست