شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

نشست مشترک علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

نشست مشترک علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به عملکرد این سازمان در سال گذشته گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه حج وجود داشت، بیشترین فعالیت ما در زمینه اعزام به عتبات علیات بود که به خوبی مورد استقبال مردم استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 51 هزار نفر به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام شدند که بخشی از آنها در اربعین و بخش دیگر نیز با کاروان های حج و زیارت اعزام شدند.

 

مدیر حج و زیارت استان یزد همچنین با اشاره به اعزام به حج در سال جاری گفت: زمان ثبت نام حجاج بیت الله الحرام آغاز شده و متقاضیان بایستی با مراجعه به بانک های ملی این ثبت نام را داشته باشند.

حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد نیز با اشاره به اعزام حجاج گفت: با توجه به شروع حج به حمد الله این برنامه در مسیر خود به خوبی پیش می رود و امیدواریم که با هماهنگی دو کشور این سفر معنوی به خوبی انجام شود و ایران نیز سهم خوبی در سال 96 در زمینه حج داشته باشد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: سازمان حج و زیارت یکی از مکان های مهم در راستای سفرهای معنوی در کشورهای زیارتی است که امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب زمینه را برای اعزام متقاضیان فراهم شود.

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست