بیانیه توافق سطح خدمات
مقدمه :
بدينوسيله بيانيه سطح توافق كليه خدمات تارنماي حج و زیارت استان یزد را به اطلاع ميرساند:
هدف :
هدف از اين توافقنامه سطح خدمات اين است كه به منظور ارائه با كيفيت خدمات ارائه شده توسط حج و زیارت استان یزد، كيفيت تحويل كليه خدمات براي خدمت گيرندگان( متقاضيان /دستگاه اجرايي / اشخاص حقيقي و حقوقي) مورد توافق قرار گيرد.
اين بيانيه، سطح توافق دو جانبه در خصوص اين خدمات و مسئوليتهاي سازماني را در صورت لزوم مشخص ميكند.
مسئوليت :
مدیریت حج و زیارت استان یزد دستگاه دولتی و زیر مجموعه سازمان حج و زیارت که وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است فعالیت می نماید و مسئولیت ثبت نام ،برگزاری دوره های آموزشی برای زائرین و کارگزاران زیارتی ، اجرا ، نظارت و اعزام زائر به حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عالیات عراق و سفر زیارتی سوریه را بر عهده دارد و خدمات خود را به صورت الكترونيكي در اختيار خدمت گيرندگان قرار ميدهد.
تعهدات :
تارنماي حج و زیارت استان یزد امكان درخواست خدمات را از طریق میز خدمت الکترونیکی ، شكايات و همچنين دريافت نظرات و پيشنهادات متقاضيان گرامي را از طريق " منوي تماس با ما و منوي ميز خدمت " فراهم نموده است.
تارنماي حج و زیارت استان یزد بر مبناي پايداري زير ساخت هاي ارتباطي بصورت تمام وقت، در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس متقاضيان /دستگاه اجرايي / اشخاص حقيقي و حقوقي گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني از طريق منوي زمان هاي خروج از دسترس تارنما به متقاضيان اطلاع رساني خواهد شد.
هزينه ها و پرداخت ها :
کلیه خدمات حج و زیارت به متقاضیان بصورت رایگان بوده و در صورتي كه ارائه خدمات به متقاضي نياز به پرداخت هزينه داشته باشد ، حج و زیارت استان یزد پس از واريز هزينه هاي مربوط به خدمت توسط متقاضي نسبت به ارائه خدمات اقدام مي نمايد.شايان ذكر است ليست خدمات و هزينه هاي مرتبط با آن در منوي ميز خدمت اطلاع رساني شده است .
دوره عملكرد :
اين توافقنامه سطح خدمت تا تاريخ ۱۳۹9/۱۲/۲۹ اعتبار دارد.