جمعه 10 فروردین 1403
EN

عتبات عالیات

مشاهده خبر

فراخوان مدیر هتل و مدیر آشپزخانه عتبات عالیات عراق 98- سه ماهه چهارم

فراخوان مدیر هتل و مدیر آشپزخانه عتبات عالیات عراق 98- سه ماهه چهارم

مدیر هتل عتبات عالیات عراق 98- سه ماهه چهارم

آندسته از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت هتل های عتبات عالیات عراق می باشند می بایست در فراخوان حاضر شرکت نموده و درخواست خود را ثبت نمایند؛ با توجه به اینکه بر اساس درخواست متقاضیان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط برای هر دوره برنامه ریزی می گردد لذا ضرورت دارد در انتخاب دوره مورد نظر دقت لازم را مبذول فرمایید.

بديهي است شرکت در اين فراخوان تعهدي براي انتخاب متقاضي بعنوان مدير هتل های عتبات عالیات عراق نمي باشد و ليکن از بين شرکت کنندگان واجد شرايط که در کلیه استعلامات به عمل آمده نيز قبول شده اند، با لحاظ ارزشيابي عملکرد گذشته، نسبت به انتخاب مديران هتل اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضيان محترم مي بايست از همين طريق پيگير وضعيت خود باشند. گفتنی است اولویت انتخاب افراد با آن دسته از متقاضیانی است که طی یکسال گذشته اعزامی نداشته اند.

مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق 98 - سه ماهه چهارم

آندسته از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق می باشند می بایست در فراخوان حاضر شرکت نموده و درخواست خود را ثبت نمایند؛ با توجه به اینکه بر اساس درخواست متقاضیان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط برای هر دوره برنامه ریزی می گردد لذا ضرورت دارد در انتخاب دوره مورد نظر دقت لازم را مبذول فرمایید.

بديهي است شرکت در اين فراخوان تعهدي براي انتخاب متقاضي بعنوان مدير آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق نمي باشد و ليکن از بين شرکت کنندگان واجد شرايط که در کلیه استعلامات به عمل آمده نيز قبول شده اند، با لحاظ ارزشيابي عملکرد گذشته، نسبت به انتخاب مديران آشپزخانه اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضيان محترم مي بايست از همين طريق پيگير وضعيت خود باشند.

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.