چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

آغاز ثبت نام دوره جدید عتبات عالیات

       آغاز ثبت نام دوره جدید عتبات عالیات

 

مدیر حج و زیارت استان از آغاز پیش ثبت ‏نام زائرین کاروانهای اعزامی عتبات عالیات (از تاریخ 24‏‏‏‏/12‏‏‏‏/97 لغایت 08‏‏‏‏/02‏‏‏‏/98) از ساعت 9 صبح روز شنبه 6‏‏‏‏/11‏‏/97 لغایت ساعت 16 روز جمعه 12‏‏‏‏/11‏‏‏‏/97 خبر داد.

وی افزود ، متقاضیان محترم تشرف به عتبات در این دوره ، لازم است قبل از ثبت نام نهائی در کاروانها ، در فرصت زمانی مشخص شده به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir مراجعه و پس از نام نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت نمایند و افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند ، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

این مقام مسئول در حج و زیارت در خصوص فعالیت گروه های غیرمجاز در زمینه اعزام زائران به عتبات خاطر نشان کرد: این کاروان ها از پوشش امنیتی ، خدمات بیمه ، هلال احمر ، بهداشت و ... مناسب برخوردار نیستند و با توجه به اینکه این افراد زیر نظر سازمان حج و زیارت نیست در صورت بروز مشکل ، مرجعی برای رسیدگی به مشکلات زائران وجود ندارد.

شریفی زارچی افزود: افرادی که قصد تشرف به این سفر را دارند باید دارای گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی جهت صدور روادید را داشته باشند.