پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

  • 14 آبان 1397
  • 09:24
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 892 بازدید
  • Article Rating
فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

مدیریت  حج و زیارتاستان یزد  اعلام کرد

فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

مدیریت حج و زیارت با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

روابط عمومی حج وزیارت استان یزد : به منظور ساماندهی اولویتها،اطلاعات و ارتباطات، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می شود از صبح روزدوشنبه 14 آبان ماه، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام نمایند.

تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل نمایند.هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را دراین سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... امکان پذیر گردد.

ودیعه گذاران می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نمایند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور می توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ 30 هزار ریال  (3 هزارتومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

لازم به ذکر است به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود. بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال 1398 بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.