جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

همايش متمركز آموزشي زائران حج تمتع یزد برگزار شد

همايش متمركز آموزشي زائران حج تمتع یزد برگزار شد
همايش متمركز آموزشي زائران حج تمتع استان یزد در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان یزد  ، دراين همايش كه با حضور پرشور 3010 نفر از زائران كاروان هاي حج تمتع استان یزد برگزار شد.

علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت یزد با اعلام حضور 3010 نفر زایر یزدی در مراسم حج تمتع استان گفت: از تعداد کل زایران 1589 نفر زن و 1421 نفر مرد می باشند و جوان ترین زایر 14 ساله می باشد و سالمندترین زایر 88 سال سن دارد .

حجت الاسلام میر رحیمی روحانی کاروان جانبازان اعزامی به حج تمتع 97 هم به برکات سفر حج اشاره نمود و گفت: شما زایران قدر لحاظات حج را بدانید و خداوند شما را به خانه خودش دعوت نموده و با رعایت تقوای الهی و برآوردن اعمال حج قدر خود را بدانید . اعمال عمره تمتع و مناسك حج تمتع با همراهی حجت الاسلام حبیبیان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان یزد بصورت نمادين اجرا شد.

 اشرف مسئول حراست حج و زیارت د هم طی سخنانی به امنیت سفر اشاره نمود و افزود: شما زائران با خیال راحت به این سفر معنوی خواهید رفت و امنیت در کشور عربستان بصورت کامل می باشد و هیچگونه نگرانی نداشته باشید .

اعمال عمره تمتع و مناسك حج تمتع با همراهي حجت الاسلام حبيبيان نماينده بعثه مقام معظم رهبري در حج وزيارت استان يزد بصورت نمادين اجرا شد.

از استان یزد 22 کاروان (19 کاروان مدینه قبل از فرودگاه شهید صدوقی یزد و سه کاروان مدینه بعد از اصفهان و شیراز ) به حج تمتع اعزام خواهند شد.

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.