Saturday 18 September 2021
EN

مدیریت حج وزیارت استان یزد

 

 

ساعت کاریشنبه الی چهارشنبه ساعت 7:30 الی 14:30 ، پنجشنبه ساعت 7:30 الی 13:30

 

تلفن های تماس: 3 - 38277000-035

آدرس: یزد، بلوار دانشجو، روبروی پارک شادی حج وزیارت استان یزد 

 

فکس: 38277004-035

کدپستی: 19118-89168

پست الکترونیکی: yazd@haj.ir

کانال خبری در پیام رسان بله:  https://ble.ir/haj_yazd 

آدرس: یزد، بلوار دانشجو روبروی پارک شادی (Google Map)

 

 

 

واحد اداری

مسئول مربوطه

شماره تماس

داخلی

دفتر مدیریت

علی اصغر شریفی (مدیر حج و زیارت استان)

3827700-3

 

3827700-3

25

سید میثم هاشمی(مسئول دفتر مدیرو روابط عمومی)

3827700-3

 

3827700-3

24

معاون

احمد خوشنویس زارچی

3827700-3

19

امورمالی

سید حسن رضوی (عامل ذیحساب )

3827700-3 

 3827700-3

13

 

14

دبیرخانه و بایگانی و میز خدمت

سید علی محمد حسینی پور

3827700-3

16

امور کارگزاران

سید حسن کلانتر

3827700-3

 

38277000-3

17

حراست

علی اشرف

3827700-3

26

38277000-3

 

 

 

راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت یزد

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت یزد در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت یزد برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت یزد تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما مي توانيد از طريق فرم ذیل جهت(ارسال پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات و ارسال نظرات مردمی روی پیشنویس های سیاسی و مقررات استانی ) و یا صفحه پرسش و پاسخ(با قابلیت دریافت پاسخ سوالات) ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.